Признања УНЦГ: Прва годишња награда – Драгана Мијушковић
27/01/2022Чији су наши медији: Већином у страном власништву
28/01/2022Сва јутрошња дневна штампа („Дан“, „Вијести“ и „Побједа“) осванули су у руху Драгана Бокана, односни компаније“Воли“. Бокан је откупио цјелокупан тираж поменуте штампе, да би их искористио за рекламу своје фирме и одбране од напада да шверцује кокаин. Нико није, наравном потив маркетинга и то посебно у овом тешком времену за штампане медије, али на овакав начин користити дневну штампу за рекламу својих ставова, превазилази границе доброг укуса.
Да ли су то политички и остали моћници одлучили да третирају штампу и новинарство као парадајз и паприке, откупљују како им је воља и претварају критичку свијест у употребну вриједност. Да ли је могуће да се данас све може купити и да све има цијену, па и новинари или боље рећи власници штампаних медија.
Питамо се да ли је маркетинг постао толико моћан да може да ућутка новинаре и сваку критичну ријеч о ономе што ових дана гледамо у Црној Гори. Уколико и остали крену путем Бокана у Црној Гори више неће бити ни штампе, нити новинарства, све ће бити претворено у сирову пропаганду људи којима је једини пословни успјех што су се налазили у близини бившег режима. Новинарство силовито јури у црногорске политичке и информативне црне рупе.
Оне гутају све, па и очигледне доказе ко и како шверцује кокакин у Црној Гори. Нека нам је са срећом нови новинарски кодекс – Све за паре, паре ни за што!