Дописник РТВ-а из Брисела Иван Илић: Човjек-редакција је садашњост новинарства
27/02/2023Министарство културе и медија: Зауставити медијски линч Драгане Шћепановић
02/03/2023Коментаришући медијско тржиште у нашој држави, Владимир Раичевић, извршни директор истраживачке агенције ИПСОС за Црну Гору, казао је да имамо велики број медија који учествује на тржишту које има ограничен буџет.
“Велики је изазов за медије да опстану на црногорском тржишту. Изазов је за менаџмент било које ТВ куће у Црној Гори да ради, заради и испоручи садржај за гледаоце. Посебно у тој причи треба истаћи локалне медије који успијевају да направе ово што ви данас имате. Имате велики проценат сопствене продукције, различите програмске садржаје, емисије а све то са екстремно мало новца који је на тржишту, кад то упоредимо са развијенијим тржиштима-не морамо ићи даље од окружења Хрватске, Србије који имају знатно више пара, а опет се боре са многим изазовима”, истакао је Раичевић у емисији Контакт РТВ Никшић.
Тешко је борити се и зборити на медијској сцени да би задржали гледаоце, читаоце или слушаоце када је све више радио и тв станица, портала, а програмски садржаји све скупљи, напомиње Раичевић.
“Изазов за Тв је и раст и развој нових технологија-портали, друштвене мреже које су постали све већи извор информисања. Прије 10-ак година Тв је била главни извор информација, док је данас то портал. Међутим и поред великог утицаја “интернет медија” тв је и даље главни медиј путем којег се грађани информишу”, казао је Раичевић.
Оно са чиме се морамо јасније и конкретније борити, у чему медији имају пресудну улогу су лажне вијести и дезинформације којих је све више. Потребу за информацијама креира амбијент, неко дешавање сматра Раичевић а једно од њих су и избори, па је природно да са потражњом расте и понуда информација али и дезинформација, упозорава Раичевић.